Blogia
quitandolepesoalasunto

Trendy Besplatno Puni tt5455426 besplatno Solar Movies 123movies

Trendy

 

 

Ocjena 102 Glasova / glumci Andrew Koji / pisac Louis Lagayette / 2017. Režija: Louis Lagayette / Nisam očekivao mnogo od ovog malog filma u East Londonu. Gledao sam ga na Skyu prošlog tjedna.
Vrlo snažna priča. Sudbina glavnog lika je tužna i tragična, ali tako realistična. Film je vrlo intenzivan, ali je vrijedan putovanja. Ostao je kod mene nekoliko dana dok sam razmišljao o tome kako se moje susjedstvo mijenjalo tijekom godina i kako ljudi dolaze i odlaze nezapaženo.
Predstave i glazba doista su sjajne i originalne. Lachlan Nieboer (Richard, glavni tip) je vrlo dirljiv, vrlo zastrašujući. Okružen je dobrim glumcima (posebno klimanje Haluk Bilgineru i Alanu Fordu. Iznenađen sam što ih više ne vidimo više. Oni su tako dobri.
Vizuali su također veliki. Party scene izgledaju lijepo i London osjeća živost.
Lijep mali film koji će vas iznenaditi.

https://ameblo.jp/gurokuren/entry-12463653302.html

0 comentarios